1. Вайновська М.К. Самосприяння як фактор реалізації творчої особистості. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми пошуку.: 3б. наук. пр. /ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін. – Київ – Запоріжжя. – 2002 – Вип. 23. – 369 с.
2. Вайновська М.К.
Виховати творчу людину – головне завдання гімназії. .: 3б. наук. пр. /ред.
кол.: Т.І.Сущенко (відп.ред) та ін. Київ
- Запоріжжя. – 2001. - Вип. 21. - 337 с.
3. Вайновська М.К. Теоретико-методологічні підходи до
формування творчої особистості.:
36. наук. пр.
/ Ред. код.: Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін. - Київ -
Запоріжжя. - 2002 - Вин. 22. – 362 с.
4. Вайновська М.К.
Шляхи розвитку розумових здібностей учнів гімназії.: 36. наук. пр. / Ред. кол.:
Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін. - Київ - Запоріжжя. - 2001 - Вип. 19. – 348 с.
5.
Вайновська М.К. Сучасна школа - майстерня творчості. Методичний посібник. - Запоріжжя.
– ЗОІППО. -2001. – 65 с.
6.
Вайновська М.К. Духовна взаємодія на уроці.: 3б. наук. пр. /ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін.
– Київ – Запоріжжя. – 2002 – Вип.24 – 414 с.
7.
Вайновська М.К. Духовність – фундамент творчості.: Зб. наук. пр. / ред. кол.:
Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін. – Київ. – Запоріжжя. – 2002. – Вип. 25. – 406 с.
8.
Вайновська М.К. Формування творчої еліти України. Проблеми та перспективи
формування національної гуманітарно-технічній еліти: Збірник наукових праць /
За редакцією Л.Л. Товажнянського та О.Г.
Романовського. – У двох частинах. – Ч. 3. – Харьків: НТУ „ХПІ”, 2002. – 432 с.
9. Вайновська М.К.
Концептуальні підходи до оновлення цілей, форм і методів педагогічної
діяльності вчителя з формування творчої особистості підлітка // Збірник
наукових праць. Педагогіка
і психологія
формування творчої особистості:
проблеми і пошуки. - Вип. 26. - Запоріжжя, - 2002.- С.44-47.
10. Вайновська М.К.
Дослідження місця і ролі
емоційно-почуттєвої сфери у формуванні
творчої особистості підлітка
// Збірник наукових
праць. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми
і пошуки. - Вип. 28. - Запоріжжя, - 2003.
– С. 175-187.
11. Вайновська М.К.
Виховання творчої особистості підлітка
засобами позакласної роботи
// Збірник наукових
праць. Педагогіка і психологія формування творчої особистості:
проблеми і пошуки. - Вип. 29. - Запоріжжя, - 2003.- С.108-120.
12.
Вайновська М.К. Педагогічна
творчість - найвища
ознака педагогічної майстерності
// Педагогічна майстерність як сучасна технологія розвитку особистості вчителя
/ Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 4-6 березня
2002р. - Полтава: АСМІ, 2002. - 336с. - С.66-72.
13. Проблема підготовки
вчителя до управління креативним педагогічним процесом. Педагогіка і психологія формування творчої
особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.)
та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.37.-480с.
14. Вайновська
М.К. Підвищення педагогічної майстерності вчителя – шлях до вдосконалення
освіти. Педагогіка і психологія
формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.:
Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.39.-452с.
15.
Вайновська М.К. Особливості управління сучасною школою як інноваційним
навчальним закладом. Педагогіка і
психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.38.- 455с.
16. Вайновська М.К. Духовний потенціал як джерело
формування творчої особистості підлітка. Педагогіка і психологія формування
творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко
(голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.40.- 496с.
17.
Вайновська М.К. Педагогічна
майстерність вчителя у формуванні позитивного емоційного стану школярів у
навчально-виховному процесс. Педагогіка
і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип. 41.
18.
Вайновська М.К. Моніторингова система – важливий засіб проектування
особистісно орієнтованого педагогічного процесу. Педагогіка і
психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.42. 235 с.
19. Вайновська М.К. Професійна майстерність
учителя в педагогічній підтримці п’ятикласника: Методичний посібник. –
Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 88 с.
20. Вайновська М.К. Засоби розвитку педагогічної
майстерності та творчості вчителів у післядипломний період: Методичні
рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл та викладачів вищих
педагогічних навчальних закладів. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 44 с.
21. Вайновська М.К. Інноваційна модель управління
підготовкою вчителя загальноосвітньої школи
до наукових досліджень. Педагогіка і психологія формування творчої
особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.)
та ін. – Запоріжжя. – 2007. – Вип.47. – 287с.
22. Вайновська М.К. Мовленнєва культура –
важливий чинник результативної управлінської діяльності. Педагогіка і
психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2008. – Вип.50. 342с.
23. Вайновська М.К. Методологічні основи
формування інноваційної педагогічної технології «Людинотворення» на уроках
зарубіжної літератури. Педагогіка і психологія формування творчої особистості:
проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. –
Запоріжжя. – 2008. – Вип.51. 256 с.
24. Вайновська М.К. Педагогічна творчість вчителя
як важливий чинник педагогічної майстерності. Професіоналізм педагога в
контексті Європейського вибору України: Матеріали міжнародної науково-практичної
конференції «Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України»,
18-20 вересня 2008 р., м. Ялта. – Зб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2008. – Ч.1. 345
с.
25. Вайновська М.К. Мовленнєва культура –
важливий чинник результативної управлінської діяльності директора школи.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мова як чинник
формування громадянина України» (м. Запоріжжя. 16-17 травня 2008 року) / За
заг. ред. проф. К.Л. Крутій, проф. А.І. Павленко. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД,
2008. – 172 с.
26. Вайновська
М.К. Педагогічна майстерність вчителя у проектуванні особистісно
орієнтованихтехнологій виховного процесу в загальноосвітньому закладі. Проблеми
сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей. – Ялта:
РВВ КГУ, 2008. – Вип.19. – Ч.3. 212 с.
27.
Вайновська М.К. Технологія людинотворення на уроках з-арубіжної літератури.
Розвиток освіти в умовах поліетнічного
регіону: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 квітня
2008 р., м. Ялта. – Зб. статей. Вип.4. Ч.1. – Ялта: РВВ КГУ, 2008. – 172 с.
28. Вайновська М.К. Формування ціннісної сфери
особистості вчителя у післядипломний період. Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – 33 (частина
2). – Бердянськ: БДПУ, 2008. – 222 с.
29. Вайновська М.К. Авторські освітні технології
на уроках зарубіжної літератури: науково-методичний посібник. – Запоріжжя:
Вид-во КПУ, 2010. – 136 с.
30. Вайновська М.К. Педагогічне проектування –
важливий засіб управління загальноосвітнім навчальним закладом у сучасних
умовах. Педагогічне проектування тяк засіб становлення і розвитку ключових
компетентностей суб’єктів освітнього
простору: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 14-15 жовтня
2010 року / за заг. ред. проф. К.Л. Крутій, Є. М. Павлютенкова. – Запоріжжя:
ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 316 с.
31. Вайновська
М.К. Технологія дослідження словесної тканини тексту художнього твору в
освітньому просторі. Личность
в едином образовательном пространстве: сборник научных статей I Международного образовательного
форума (г. Запорожье, 5-7 мая 2010 года) / под науч. ред. проф. К.Л. Крутий.
Часть 2. Конференции «Детство в современном мире: первые 7 лет и вся жизнь»,
«Информационно-коммуникативное пространство как новая среда личности». –
Запорожье: ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. – 344 с.
32. Вайновська М.К. Духовна взаємодія як унікальне педагогічне
явище в формуванні духовно-моральних якостей особистості. Нові технології
навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки –
Київ-Вінниця, 2010. – Вип. 66. Частина 2. – 263 с.
33.
Вайновська М.К. Майстерність організації
особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі загальноосвітнього
навчального закладу. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у
вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко
(голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2010. – Вип.6 (59). – 452 с.
34. Вайновська М.К. Особистість вчителя в духовно-ціннісному
контексті. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у вищій і
загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін.
– Запоріжжя. – 2010. – Вип.7 (60). – 448 с.
35. Вайновська М.К. Технологія дослідження словесної тканини
тексту художнього твору на уроках світової літератури. Педагогіка і психологія
формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. /
Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2011. – Вип.17 (70). –
С.196 - 208.
36.
Вайновська М.К. Внутрішньошкільне
управління професійним зростанням учителя загальноосвітнього навчального
закладу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній
школах: зб.наук.пр. / [редкол.:Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін.]. – Запоріжжя,
2013. – Вип. 30 (83). – 612с.
Комментариев нет:
Отправить комментарий