Наукові праці, надруковані у фахових збірниках, затверджених ВАК України

   
          

 1. Вайновська М.К.  Самосприяння як фактор реалізації творчої особистості. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми пошуку.: 3б. наук. пр. /ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін. – Київ – Запоріжжя. – 2002 – Вип. 23. – 369 с.
2. Вайновська М.К. Виховати творчу людину – головне завдання гімназії. .: 3б. наук. пр. /ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп.ред) та ін. Київ  - Запоріжжя. – 2001. -  Вип. 21. -  337 с.
3. Вайновська М.К.  Теоретико-методологічні  підходи до  формування творчої особистості.:   36.  наук.  пр.  /  Ред.  код.: Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін. - Київ - Запоріжжя. - 2002 - Вин. 22. – 362 с.
4. Вайновська М.К. Шляхи розвитку розумових здібностей учнів гімназії.: 36. наук. пр. / Ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп.ред.) та ін. - Київ - Запоріжжя. - 2001 - Вип. 19. – 348 с.
5. Вайновська М.К. Сучасна школа - майстерня творчості. Методичний посібник. - Запоріжжя. –   ЗОІППО. -2001. – 65 с.
6. Вайновська М.К. Духовна взаємодія на уроці.: 3б. наук. пр. /ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін. – Київ – Запоріжжя. – 2002 – Вип.24 – 414 с.
7. Вайновська М.К. Духовність – фундамент творчості.: Зб. наук. пр. / ред. кол.: Т.І.Сущенко (відп. ред) та ін. – Київ. – Запоріжжя. – 2002. – Вип. 25. – 406 с.
8. Вайновська М.К. Формування творчої еліти України. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічній еліти: Збірник наукових праць / За редакцією Л.Л. Товажнянського та   О.Г. Романовського. – У двох частинах. – Ч. 3. – Харьків: НТУ „ХПІ”, 2002. – 432 с.
9. Вайновська М.К. Концептуальні підходи до оновлення цілей, форм і методів педагогічної діяльності вчителя з формування творчої особистості підлітка  // Збірник   наукових   праць.   Педагогіка   і   психологія   формування   творчої особистості: проблеми і пошуки. - Вип. 26. - Запоріжжя, - 2002.- С.44-47.           
10. Вайновська М.К. Дослідження місця  і ролі емоційно-почуттєвої сфери у формуванні   творчої   особистості   підлітка   //   Збірник   наукових   праць. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. -  Вип. 28. - Запоріжжя, - 2003. – С. 175-187.
11. Вайновська    М.К.    Виховання    творчої    особистості    підлітка    засобами позакласної роботи  //  Збірник  наукових  праць.   Педагогіка  і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. - Вип. 29. - Запоріжжя, - 2003.- С.108-120.
12. Вайновська  М.К.   Педагогічна  творчість  -  найвища  ознака  педагогічної майстерності // Педагогічна майстерність як сучасна технологія розвитку особистості    вчителя    /    Матеріали    Всеукраїнської    науково-практичної конференції 4-6 березня 2002р. - Полтава: АСМІ, 2002. - 336с. - С.66-72.       
13. Проблема підготовки вчителя до управління креативним педагогічним процесом.  Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.37.-480с.
14. Вайновська М.К. Підвищення педагогічної майстерності вчителя – шлях до вдосконалення освіти.  Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.39.-452с.
15. Вайновська М.К. Особливості управління сучасною школою як інноваційним навчальним закладом.  Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.38.- 455с.
16.  Вайновська М.К. Духовний потенціал як джерело формування творчої особистості підлітка. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.40.- 496с.
17. Вайновська М.К. Педагогічна майстерність вчителя у формуванні позитивного емоційного стану школярів у навчально-виховному процесс.  Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип. 41.
18. Вайновська М.К.  Моніторингова система – важливий засіб проектування особистісно орієнтованого педагогічного процесу. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2006. – Вип.42. 235 с.
19.  Вайновська М.К. Професійна майстерність учителя в педагогічній підтримці п’ятикласника: Методичний посібник. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 88 с.
20.  Вайновська М.К. Засоби розвитку педагогічної майстерності та творчості вчителів у післядипломний період: Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл та викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 44 с.
21.  Вайновська М.К. Інноваційна модель управління підготовкою вчителя загальноосвітньої школи  до наукових досліджень. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2007. – Вип.47. – 287с.
22.  Вайновська М.К. Мовленнєва культура – важливий чинник результативної управлінської діяльності. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2008. – Вип.50. 342с.
23.  Вайновська М.К. Методологічні основи формування інноваційної педагогічної технології «Людинотворення» на уроках зарубіжної літератури. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2008. – Вип.51. 256 с.
24.  Вайновська М.К. Педагогічна творчість вчителя як важливий чинник педагогічної майстерності. Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України», 18-20 вересня 2008 р., м. Ялта. – Зб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2008. – Ч.1. 345 с.
25.  Вайновська М.К. Мовленнєва культура – важливий чинник результативної управлінської діяльності директора школи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мова як чинник формування громадянина України» (м. Запоріжжя. 16-17 травня 2008 року) / За заг. ред. проф. К.Л. Крутій, проф. А.І. Павленко. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2008. – 172 с.
26. Вайновська М.К. Педагогічна майстерність вчителя у проектуванні особистісно орієнтованихтехнологій виховного процесу в загальноосвітньому закладі. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2008. – Вип.19. – Ч.3. 212 с.
27. Вайновська М.К. Технологія людинотворення на уроках з-арубіжної літератури. Розвиток освіти  в умовах поліетнічного регіону: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2008 р., м. Ялта. – Зб. статей. Вип.4. Ч.1. – Ялта: РВВ КГУ, 2008. – 172 с.
28.  Вайновська М.К. Формування ціннісної сфери особистості вчителя у післядипломний період. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – 33 (частина 2). – Бердянськ: БДПУ, 2008. – 222 с.
29.  Вайновська М.К. Авторські освітні технології на уроках зарубіжної літератури: науково-методичний посібник. – Запоріжжя: Вид-во КПУ, 2010. – 136 с.
30.  Вайновська М.К. Педагогічне проектування – важливий засіб управління загальноосвітнім навчальним закладом у сучасних умовах. Педагогічне проектування тяк засіб становлення і розвитку ключових компетентностей субєктів освітнього простору: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 14-15 жовтня 2010 року / за заг. ред. проф. К.Л. Крутій,  Є. М. Павлютенкова.  –  Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 316 с.
31. Вайновська М.К. Технологія дослідження словесної тканини тексту художнього твору в освітньому просторі. Личность в едином образовательном пространстве: сборник научных статей I Международного образовательного форума (г. Запорожье, 5-7 мая 2010 года) / под науч. ред. проф. К.Л. Крутий. Часть 2. Конференции «Детство в современном мире: первые 7 лет и вся жизнь», «Информационно-коммуникативное пространство как новая среда личности». – Запорожье: ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. – 344 с.
32.  Вайновська М.К.  Духовна взаємодія як унікальне педагогічне явище в формуванні духовно-моральних якостей особистості. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки – Київ-Вінниця, 2010. – Вип. 66. Частина 2. – 263 с.
33. Вайновська М.К.  Майстерність організації особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2010. – Вип.6 (59). – 452 с.
34.  Вайновська М.К.  Особистість вчителя в духовно-ціннісному контексті. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2010. – Вип.7 (60). – 448 с.
35. Вайновська М.К.  Технологія дослідження словесної тканини тексту художнього твору на уроках світової літератури. Педагогіка і психологія формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / Редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2011. – Вип.17 (70). – С.196 - 208.
36. Вайновська М.К. Внутрішньошкільне  управління професійним зростанням учителя загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. / [редкол.:Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 30 (83). – 612с.



Комментариев нет:

Отправить комментарий